Novas contratacións

L-V de 8:00 a 22:00 h
S de 9:00 a 14:00 h
(horario peninsular)

Consulta nuestro horario de atención a la contratación.

L-S de 8:00 a 22:00 h
(horario peninsular)

Chámanos gratis. Ou déixanos o teu teléfono e chamámosche.

O número introducido é incorrecto. Por favor, inténteo de novo. Grazas. Chámame

Atención ao cliente

L-S de 8:00 a 22:00 h
(horario peninsular)

Ola
Área de clientes

Abre a Listaxe FAQs

Facturas

Contratos

Cal é o avance da miña contratación?

Pódelo saber agora mesmo desde aquí! Dámosche os accesos segundo os datos recibidos:

Como primeiro paso, por favor, valida se tes un identificador de pedido na copia do contrato que che enviamos nun correo electrónico con remitente clientes@mail.naturgy.com co asunto “Aquí tes o teu contrato" ou por SMS desde Naturgy.

1.- Teño identificador de pedido:

Neste caso tes un botón máis abaixo para consultar o avance online. Só che pedimos:

  • NIF ou NIE (lembra informar os ceros iniciais se os houbese e as letras sen guións. Ex.: 02356126X)
  • Identificador de pedido.

Verás, para cada un dos produtos que contratases, en que paso estás :

  • Paso 1 - Contrato asinado: asinaches o contrato e xa o tes accesible dende SMS ou correo electrónico.
  • Paso 2 - En curso: estamos a tramitar internamente a activación do produto.
  • Paso 3 - Contrato activo: xa tes dispoñible a subministración de enerxía e/ou os servizos con Naturgy. A partir de agora accede a Área Clientes para o teu día a día.

Este acceso estará dispoñible para ti durante os 30 días posteriores á túa contratación. Superado este prazo, contacta coas nosas canalescanalescanles de atención para resolver as túas dúbidas.

2.- Non teño identificador de pedido:

Neste caso podes consultar o avance directamente na túa Área Clientes.

En canto finalicemos a túa alta como cliente (prazo máximo dunhas 48 horas) recibirás un novo correo electrónico ou SMS de acceso rápido á Área Clientes. Nada máis acceder, verás o estado para cada un dos produtos contratados. Podes acceder tamén desde o botón máis abaixo, pero ten en conta o prazo mencionado de 48 horas. 

En aproximadamente 5 días hábiles desde a firma do contrato, os teus produtos estarán activos e, desde ese momento aparecerán na sección de Produtos da túa Área Clientes.

Benvid@ á familia Naturgy!