L-V de 8:00 a 22:00 h
S de 9:00 a 14:00 h
(horario peninsular)
Consulta nuestro horario de atención a la contratación.
L-S de 8:00 a 22:00 h
(horario peninsular)
Hemos recibido tu formulario.
L-S de 8:00 a 22:00 h
(horario peninsular)
Área de clientes
Ups, contrasinal caducado!
O teu contrasinal necesita ser renovado para seguir accedendo á túa Área de Clientes
Actualizar contrasinalNon tes conta?
RegístrateSi quieres acceder a la aplicación de
gestorías y administración de fincas, accede aquí.
Preguntas e xestións frecuentes
Preguntas e xestións frecuentes
As dúbidas máis comúns dos nosos clientes
Abre a Listaxe FAQs
Facturas
Entendo a miña factura
Acceso ás miñas facturas
Factura online
Lecturas
Consumos
Contratos
Contratacións recentes
Acceso a contratos
Datos do contrato
Cambio de titular
Potencia eléctrica
Baixa de enerxía ou servizos
Produtos complementarios
Autoconsumo e batería virtual
Asistencia técnica
Tarxeta Naturgy
Fogares gran consumo
Alta novas subministracións
Alta de Luz
Área Clientes para gestorías administradores
Área clientes
Información Útil
Consellos de seguridade
Fichas de datos de seguridade
Inspección periódica
Medidas de aforro
Política de reclamacións
Asistente virtual chatbot pepe
Cal é o avance da miña contratación?
Pódelo saber agora mesmo desde aquí! Dámosche os accesos segundo os datos recibidos:
Como primeiro paso, por favor, valida se tes un identificador de pedido na copia do contrato que che enviamos nun correo electrónico con remitente clientes@mail.naturgy.com co asunto “Aquí tes o teu contrato" ou por SMS desde Naturgy.
1.- Teño identificador de pedido:
Neste caso tes un botón máis abaixo para consultar o avance online. Só che pedimos:
- NIF ou NIE (lembra informar os ceros iniciais se os houbese e as letras sen guións. Ex.: 02356126X)
- Identificador de pedido.
Verás, para cada un dos produtos que contratases, en que paso estás :
- Paso 1 - Contrato asinado: asinaches o contrato e xa o tes accesible dende SMS ou correo electrónico.
- Paso 2 - En curso: estamos a tramitar internamente a activación do produto.
- Paso 3 - Contrato activo: xa tes dispoñible a subministración de enerxía e/ou os servizos con Naturgy. A partir de agora accede a Área Clientes para o teu día a día.
Este acceso estará dispoñible para ti durante os 30 días posteriores á túa contratación. Superado este prazo, contacta coas nosas canalescanalescanles de atención para resolver as túas dúbidas.
2.- Non teño identificador de pedido:
Neste caso podes consultar o avance directamente na túa Área Clientes.
En canto finalicemos a túa alta como cliente (prazo máximo dunhas 48 horas) recibirás un novo correo electrónico ou SMS de acceso rápido á Área Clientes. Nada máis acceder, verás o estado para cada un dos produtos contratados. Podes acceder tamén desde o botón máis abaixo, pero ten en conta o prazo mencionado de 48 horas.
En aproximadamente 5 días hábiles desde a firma do contrato, os teus produtos estarán activos e, desde ese momento aparecerán na sección de Produtos da túa Área Clientes.
Benvid@ á familia Naturgy!
Pareceuche útil esta información?
Grazas pola túa resposta!