Novas contratacións

L-V de 8:00 a 22:00 h
S de 9:00 a 14:00 h
(horario peninsular)

Consulta nuestro horario de atención a la contratación.

L-S de 8:00 a 22:00 h
(horario peninsular)

Chámanos gratis. Ou déixanos o teu teléfono e chamámosche.

O número introducido é incorrecto. Por favor, inténteo de novo. Grazas. Chámame

Atención ao cliente

L-S de 8:00 a 22:00 h
(horario peninsular)

Ola
Área de clientes

Abre a Listaxe FAQs

Facturas

Contratos

Como solicitar a alta de gas tendo xa a instalación?

Estás moi preto! Explicámosche que pasos che faltan para que teñas subministración.

1. Elixe a túa tarifa

Como a instalación está feita, xa podes elixir a tarifa que máis se adapte ás túas necesidades.

Coñecer as tarifas de gas para fogar

Coñecer os servizos de mantemento para fogar

2. Contrata a subministración

Para contratar a subministración con Naturgy só necesitas:

  • NIF/NIE/pasaporte do novo titular
  • Datos bancarios para a domiciliación dos teus recibos
  • Dirección da subministración
  • Código CUPS 
  • Certificado IRI 

Durante o proceso de contratación poderás elixir un servizo de mantemento de gas.

3. Colocación do contador

Cando contrates, contactaremos coa túa distribuidora da túa zona para informala da contratación da subministración.

A distribuidora fará unha última revisión da instalación e, se todo é correcto, colocará o contador.

4. Inicio da subministración do gas

Unha vez instalado o contador, a distribuidora abrirá a subministración e o contrato quedará activo con Naturgy.

O prazo estimado para a activación do contrato é de 10 días.