L-V de 8:00 a 22:00 h
S de 9:00 a 14:00 h
(horario peninsular)
Consulta nuestro horario de atención a la contratación.
L-S de 8:00 a 22:00 h
(horario peninsular)
Hemos recibido tu formulario.
L-S de 8:00 a 22:00 h
(horario peninsular)
Área de clientes
Ups, contrasinal caducado!
O teu contrasinal necesita ser renovado para seguir accedendo á túa Área de Clientes
Actualizar contrasinalNon tes conta?
RexístrateSe queres acceder á aplicación de
xestión e administración de inmobles, accede aquí.
Preguntas e xestións frecuentes
Preguntas e xestións frecuentes
As dúbidas máis comúns dos nosos clientes
Abre a Listaxe FAQs
Facturas
Entendo a miña factura
Acceso ás miñas facturas
Factura online
Lecturas
Consumos
Contratos
Contratacións recentes
Acceso a contratos
Datos do contrato
Cambio de titular
Potencia eléctrica
Baixa de enerxía ou servizos
Produtos complementarios
Autoconsumo e batería virtual
Asistencia técnica
Tarxeta Naturgy
Fogares gran consumo
Alta novas subministracións
Alta de Luz
Área Clientes para gestorías administradores
Área clientes
Información Útil
Consellos de seguridade
Fichas de datos de seguridade
Inspección periódica
Medidas de aforro
Política de reclamacións
Asistente virtual chatbot pepe
Como sei o que teño contratado?
É moi doado! Na Área Clientes ou na App Naturgy Clientes podes consultar que subministracións ou servizos tes contratados. Na sección Produtos do menú superior, terás informado o que tes contratado para cada enderezo.
Selecciona cada produto contratado e verás os seus datos máis relevantes como o nome da tarifa, as potencias eléctricas contratadas para cada período, a tarifa de acceso etc. Ademais, tes máis detalle sobre a túa tarifa en Mostrar descrición.
Por certo, como alternativa, tes a mesma información na túa factura, tanto no seu soporte dixital como en papel:
- Na alínea Detalle da túa factura poderás ver o nome da túa tarifa e o prezo aplicado como, por exemplo, podes ver aquí para un tipo de tarifa por uso e aquí para tarifa plana.
- Na alínea Os teus datos de subministración indicámosche a potencia contratada, a tarifa de acceso e a próxima data de renovación no caso de luz .
Lembra que os nosos produtos non teñen penalización por permanencia!
Pareceuche útil esta información?
Grazas pola túa resposta!