L-V de 8:00 a 22:00 h
S de 9:00 a 14:00 h
(horario peninsular)
Consulta nuestro horario de atención a la contratación.
L-S de 8:00 a 22:00 h
(horario peninsular)
Hemos recibido tu formulario.
L-S de 8:00 a 22:00 h
(horario peninsular)
Área de clientes
Ups, contrasinal caducado!
O teu contrasinal necesita ser renovado para seguir accedendo á túa Área de Clientes
Actualizar contrasinalNon tes conta?
RegístrateSi quieres acceder a la aplicación de
gestorías y administración de fincas, accede aquí.
Preguntas e xestións frecuentes
Preguntas e xestións frecuentes
As dúbidas máis comúns dos nosos clientes
Abre a Listaxe FAQs
Facturas
Entendo a miña factura
Acceso ás miñas facturas
Factura online
Lecturas
Consumos
Contratos
Contratacións recentes
Acceso a contratos
Datos do contrato
Cambio de titular
Potencia eléctrica
Baixa de enerxía ou servizos
Produtos complementarios
Autoconsumo e batería virtual
Asistencia técnica
Tarxeta Naturgy
Fogares gran consumo
Alta novas subministracións
Alta de Luz
Área Clientes para gestorías administradores
Área clientes
Información Útil
Consellos de seguridade
Fichas de datos de seguridade
Inspección periódica
Medidas de aforro
Política de reclamacións
Asistente virtual chatbot pepe
Podo anular unha nova contratación exercendo o meu dereito de desistencia?
Si, se es un consumidor particular, unha comunidade de propietarios ou unha organización sen ánimo de lucro, podes anular unha nova contratación exercendo o dereito de desistencia, durante os seguintes 14 días naturais á contratación, sen ningún custo.
Esperamos que non teñas que usalo, pero se pertences a un deses 3 colectivos e queres desistir do teu contrato dentro do prazo indicado, podes poñerte en contacto coa nosa unidade de Atención no 900 100 251 o 626 888 222 o solicitarlo online desde aquí escollendo o motivo “Desistencia” e detallando o contrato que queres desistir coa súa data de contratación.
Por último, antes dun posible cambio, lembra que, ademais de todas as nosas funcionalidades, ofrecémosche múltiples canles de contacto para darche a mellor atención ao cliente cando o necesites.
Pareceuche útil esta información?
Grazas pola túa resposta!