Novas contratacións

L-V de 8:00 a 22:00 h
S de 9:00 a 14:00 h
(horario peninsular)

Consulta nuestro horario de atención a la contratación.

L-S de 8:00 a 22:00 h
(horario peninsular)

Chámanos gratis. Ou déixanos o teu teléfono e chamámosche.

O número introducido é incorrecto. Por favor, inténteo de novo. Grazas. Chámame

Atención ao cliente

L-S de 8:00 a 22:00 h
(horario peninsular)

Ola
Área de clientes

Abre a Listaxe FAQs

Facturas

Contratos

Podo anular unha nova contratación exercendo o meu dereito de desistencia?

Si, se es un consumidor particular, unha comunidade de propietarios ou unha organización sen ánimo de lucro, podes anular unha nova contratación exercendo o dereito de desistencia, durante os seguintes 14 días naturais á contratación, sen ningún custo.

Esperamos que non teñas que usalo, pero se pertences a un deses 3 colectivos e queres desistir do teu contrato dentro do prazo indicado, podes poñerte en contacto coa nosa unidade de Atención no  900 100 251 o 626 888 222 o solicitarlo online desde aquí escollendo o motivo “Desistencia” e detallando o contrato que queres desistir coa súa data de contratación.

Por último, antes dun posible cambio, lembra que, ademais de todas as nosas funcionalidades, ofrecémosche múltiples canles de contacto para darche a mellor atención ao cliente cando o necesites.