L-V de 8:00 a 22:00 h
S de 9:00 a 14:00 h
(horario peninsular)
Consulta nuestro horario de atención a la contratación.
L-S de 8:00 a 22:00 h
(horario peninsular)
Hemos recibido tu formulario.
L-S de 8:00 a 22:00 h
(horario peninsular)
Área de clientes
Ups, contrasinal caducado!
O teu contrasinal necesita ser renovado para seguir accedendo á túa Área de Clientes
Actualizar contrasinalNon tes conta?
RexístrateSe queres acceder á aplicación de
xestión e administración de inmobles, accede aquí.
Preguntas e xestións frecuentes
Preguntas e xestións frecuentes
As dúbidas máis comúns dos nosos clientes
Abre a Listaxe FAQs
Facturas
Entendo a miña factura
Acceso ás miñas facturas
Factura online
Lecturas
Consumos
Contratos
Contratacións recentes
Acceso a contratos
Datos do contrato
Cambio de titular
Potencia eléctrica
Baixa de enerxía ou servizos
Produtos complementarios
Autoconsumo e batería virtual
Asistencia técnica
Tarxeta Naturgy
Fogares gran consumo
Alta novas subministracións
Alta de Luz
Área Clientes para gestorías administradores
Área clientes
Información Útil
Consellos de seguridade
Fichas de datos de seguridade
Inspección periódica
Medidas de aforro
Política de reclamacións
Asistente virtual chatbot pepe
Que son as lecturas estimadas e como evitalas?
Explícocho deseguido! Tanto en luz como en gas, as distribuidoras son as responsables de ler o teu contador e enviarnos o dato para poder facturarche.
En ocasións, se non poden realizar esta lectura, as distribuidoras estímana sobre a base dos seus datos históricos e algún outro axuste.
En luz é pouco probable que a estimen porque os contadores son dixitais e os len a distancia, pero podes ter unha lectura estimada se o teu contador aínda non é dixital ou se, puntualmente, houbo un problema no envío dixital dos datos.
Con todo, en gas, os contadores aínda non son dixitais e é o lector da distribuidora quen pasa polo teu enderezo para recoller a lectura. Estimarán, sobre todo, se o teu contador está dentro da túa vivenda/local e o lector non puido acceder, ou se ti facilitaches unha lectura, pero non entrou en prazo ou non superou os criterios de coherencia da túa distribuidora.
Que fago se a miña factura ten unha lectura estimada?
En luz, a distribuidora por lei non acepta reclamacións con menos de 3 lecturas estimadas, xa que poden ser fallos puntuais na comunicación que se regularizarán no seguinte ciclo de facturación. Se fose o teu caso, tes a opción de darnos a lectura. Consulta nas preguntas relacionadas como dar a lectura de luz.
- En gas, para evitar estimadas, tes a opción de que ti nos facilites directamente a lectura do teu contador dentro do prazo correcto. Ademais, se o teu contrato o permite, poderás activar un aviso por correo electrónico que che recordará cando tes que dar a lectura. Consulta nas preguntas relacionadas como e cando dar a lectura.
Se xa liches o anterior, incluídas as preguntas relacionadas, e queres reclamar unha lectura de luz ou de gas, accede aquí e enche o formulario indicando Lectura como motivo e anexa, se podes, unha/s foto/s do teu contador.
Pareceuche útil esta información?
Grazas pola túa resposta!