Contractacions noves

Dl.-Dv., de 8 h a 22 h
Ds. de 9 h a 14 h
(Horari peninsular)

Consulta el nostre horari d'atenció a la contractació.

Dl.-Ds., de 8 h a 22 h
(Horari peninsular)

Truca'ns gratis. O deixa'ns el teu telèfon i et truquem.

El número introduït és incorrecte. Si us plau, torna-ho a intentar. Gràcies. Truca'm

Atenció al Client

Dl.-Ds., de 8 h a 22 h
(Horari peninsular)

Hola
Àrea clients

Obrir listat FAQs

Factures

Contractes

Per què no coincideix el consum de la secció d’Assessorament amb la meva factura?

T’explico: puntualment pot no coincidir el consum que mostrem a la secció Assessorament amb el de la factura. Si és el teu cas, volem avisar-te del següent:

  • Revisa que les dates coincideixen en ambdues consultes, perquè comparis exactament el mateix període.
  • La comparativa s'ha de fer només sobre el consum en kWh, excloent la part fixa o terme de potència.
  • Pot haver-hi lleugeres diferències de consum per variacions horàries de càrrega de la informació.
  • Poden existir problemes puntuals de connexió, que afectaran les dades diàries, però que seran corregits en l’exercici acumulat de facturació.

Per tot això, les dades de la secció d’Assessorament tenen fonamentalment un objectiu orientatiu del teu consum i la seva evolució, que segur t’ajuda a organitzar la teva despesa.