Obrir listat FAQs

Com em dono d'alta com a gestor/administrador de clients?

Tenim un espai online per a gestories/administradors! A continuació, t’expliquem els passos necessaris perquè puguis gestionar els contractes dels teus clients des de l’Àrea Clients per a gestories/administradors.

  1. 1. Dona’t d’alta com a gestor

    Emplena el següent formulari perquè et donem d'alta com a gestor/administrador de finques a Àrea Clients per a gestories/administradors.

    Aquesta alta et proporcionarà un usuari i contrasenya que t’identificarà com a gestor de clients.

  2. 2. Entra a l'Àrea clients per a gestories/administradors

    Un cop et registrem com a gestor/administrador, rebràs dos correus electrònics:

    • Un primer correu electrònic de verificació de l’adreça.
    • Un segon correu electrònic de benvinguda, que et permetrà accedir a l'Àrea Clients només per a gestors/administradors amb el teu usuari i contrasenya.
  3. 3. Assigna’t els teus clients

    Digues-nos quins clients són els teus clients, perquè te’ls assignem al teu usuari d’Àrea Clients per a gestories/administradors, i així els puguis veure en entrar.

    T’informem sobre com assignar-te els teus clients en la pregunta relacionada que veuràs més avall.

  4. 4. Gestiona els contractes dels teus clients

    Entra a Àrea Clients només per a gestories/administradors, visualitza els clients que t'has assignat i gestiona els seus contractes en el seu nom.

    Si vols més informació, prem aquí per descarregar-te la guia.