L-V de 8:00 a 22:00 h
S de 9:00 a 14:00 h
(horario peninsular)
Consulta nuestro horario de atención a la contratación.
L-S de 8:00 a 22:00 h
(horario peninsular)
Hemos recibido tu formulario.
L-S de 8:00 a 22:00 h
(horario peninsular)
Área Clientes
Ups, contrasinal caducado!
Ola, o teu contrasinal caducou e necesitas actualizalo para acceder á túa Área de Clientes. Grazas!
Actualizar contrasinalActualmente estamos traballando para ofrecerche un mellor servizo na túa Área de Clientes, polo que o acceso permanecerá deshabilitado ata mañá, domingo 19 de outubro, ás 06:00.
Grazas pola túa comprensión.
Non tes conta?
RexístrateA partir de agora non podes acceder con CIF (NIF de persoa xurídica) ou correo electrónico de xestores.
Non te preocupes, axudámoste aquí.
Preguntas e xestións frecuentes
Preguntas e xestións frecuentes
As dúbidas máis comúns dos nosos clientes
Abre a Listaxe FAQs
Facturas
Entendo a miña factura
Acceso ás miñas facturas
Factura online
Lecturas
Contratos
Contratacións recentes
Acceso a contratos
Datos do contrato
Cambio de titular
Potencia eléctrica
Baixa de enerxía ou servizos
Baixa por fin de subministración
Produtos complementarios
Autoconsumo e batería virtual
Asistencia técnica
Tarxeta Naturgy
Fogares gran consumo
Alta novas subministracións
Alta de Luz
Área Clientes para gestorías administradores
Área clientes
Información Útil
Consellos de seguridade
Fichas de datos de seguridade
Inspección periódica
Política de reclamacións
Asistente virtual chatbot pepe
Como dar a lectura da luz?
As distribuidoras de luz, por lei , esixen 3 lecturas estimadas para aceptar unha reclamación de lectura, porque en xeral o erro será puntual e quedará corrixido na túa próxima factura. Por este motivo, só se tes 3 lecturas estimadas seguidas recomendámosche dar a lectura.
Para darnos a lectura de luz, sigue estes pasos e utiliza a imaxe que tes aquí:
- Diríxete ao teu contador de luz, que será coma un dos que aparecen na imaxe.
- Valida que o contador funciona correctamente, tal como se indica na imaxe.
- Fai tres fotos, grava un vídeo ou apunta os tres consumos que corresponden aos períodos punta, chairo e val. Para iso, verás que o contador irá rotando os datos na súa pantalla e aparecerán uns códigos para cada período, tal como se mostra na imaxe.
Fainos chegar as lecturas dende este formulario, indicando Lectura como motivo e indica no campo Detalla o motivo da consulta os 3 consumos ou achega os ficheiros coas imaxes do contador ou o vídeo.
Pareceuche útil esta información?
Grazas pola túa resposta!