L-V de 8:00 a 22:00 h
S de 9:00 a 14:00 h
(horario peninsular)
Consulta nuestro horario de atención a la contratación.
L-S de 8:00 a 22:00 h
(horario peninsular)
Hemos recibido tu formulario.
L-S de 8:00 a 22:00 h
(horario peninsular)
Área de clientes
Ups, contrasinal caducado!
O teu contrasinal necesita ser renovado para seguir accedendo á túa Área de Clientes
Actualizar contrasinalNon tes conta?
RexístrateSe queres acceder á aplicación de
xestión e administración de inmobles, accede aquí.
Preguntas e xestións frecuentes
Preguntas e xestións frecuentes
As dúbidas máis comúns dos nosos clientes
Abre a Listaxe FAQs
Facturas
Entendo a miña factura
Acceso ás miñas facturas
Factura online
Lecturas
Consumos
Contratos
Contratacións recentes
Acceso a contratos
Datos do contrato
Cambio de titular
Potencia eléctrica
Baixa de enerxía ou servizos
Produtos complementarios
Autoconsumo e batería virtual
Asistencia técnica
Tarxeta Naturgy
Fogares gran consumo
Alta novas subministracións
Alta de Luz
Área Clientes para gestorías administradores
Área clientes
Información Útil
Consellos de seguridade
Fichas de datos de seguridade
Inspección periódica
Medidas de aforro
Política de reclamacións
Asistente virtual chatbot pepe
Como funciona a baixa de enerxía nunha tarifa plana?
Se tiñas contratada unha tarifa plana de enerxía, explicámosche aquí como levaremos a cabo a baixa.
Se o teu contrato de enerxía foi dado de baixa por cambio de comercializadora, será a túa distribuidora a que nos informe deste cambio, que implica a baixa connosco, se ben a túa subministración se mantén sen interrupcións.
Ao ser unha tarifa plana, só incluiremos na túa factura de peche a parte correspondente da cota mensual ata o día en que se produce a baixa, pero non poderás volver contratar unha nova tarifa plana ata que pasen 12 meses desde a data de baixa.
Se nos pedises o cesamento da subministración, implicaría o mesmo coa diferenza de que a subministración quedaría interrompida.
Encantaranos que sigas sendo o noso cliente! Ademais de todas as nosas funcionalidades, lembra que dispós de moitas opcións para que teñas a mellor atención desde todas as nosas canales canales canles.
Pareceuche útil esta información?
Grazas pola túa resposta!