Novas contratacións

L-V de 8:00 a 22:00 h
S de 9:00 a 14:00 h
(horario peninsular)

Consulta nuestro horario de atención a la contratación.

L-S de 8:00 a 22:00 h
(horario peninsular)

Chámanos gratis. Ou déixanos o teu teléfono e chamámosche.

O número introducido é incorrecto. Por favor, inténteo de novo. Grazas. Chámame

Atención ao cliente

L-S de 8:00 a 22:00 h
(horario peninsular)

Ola
Área de clientes

Abre a Listaxe FAQs

Facturas

Contratos

Como funciona a baixa de enerxía nunha tarifa plana?

Se tiñas contratada unha tarifa plana de enerxía, explicámosche aquí como levaremos a cabo a baixa.

Se o teu contrato de enerxía foi dado de baixa por cambio de comercializadora, será a túa distribuidora a que nos informe deste cambio, que implica a baixa connosco, se ben a túa subministración se mantén sen interrupcións.

Ao ser unha tarifa plana, só incluiremos na túa factura de peche a parte correspondente da cota mensual ata o día en que se produce a baixa, pero non poderás volver contratar unha nova tarifa plana ata que pasen 12 meses desde a data de baixa.

Se nos pedises o cesamento da subministración, implicaría o mesmo coa diferenza de que a subministración quedaría interrompida.

Encantaranos que sigas sendo o noso cliente! Ademais de todas as nosas funcionalidades, lembra que dispós de moitas opcións para que teñas a mellor atención desde todas as nosas canales canales canles.