Novas contratacións

L-V de 8:00 a 22:00 h
S de 9:00 a 14:00 h
(horario peninsular)

Consulta nuestro horario de atención a la contratación.

L-S de 8:00 a 22:00 h
(horario peninsular)

Chámanos gratis. Ou déixanos o teu teléfono e chamámosche.

O número introducido é incorrecto. Por favor, inténteo de novo. Grazas. Chámame

Atención ao cliente

L-S de 8:00 a 22:00 h
(horario peninsular)

Ola
Área de clientes

Abre a Listaxe FAQs

Facturas

Contratos

Como interpretar a información da miña factura?

Sabemos que a factura suscita moitas preguntas e aquí tentamos resolverche unhas cantas!  

O primeiro é que as túas contratacións determinan o que irás vendo na factura e o seu ritmo de cobro. Concretamente: 

  • Se tes contratado só o gas, recibirás as túas facturas cada 2 meses, porque esperamos a que a túa distribuidora de gas nos envíe a túa lectura. Se tamén tes contratos de mantemento, iranse cobrando xunto co gas. Con todo, a factura sería mensual se o produto é unha tarifa plana de gas, con cota fixa ao mes, porque non esperamos á distribuidora. 

  • Se tes contratada só a luz, as túas facturas serán sempre mensuais, sexa cal for a tarifa contratada, e os contratos de mantemento contratados cobraranse mensualmente xunto coa luz. Isto é así porque o contador de luz é dixital e a distribuidora nos envía a lectura cada mes. 

  • Se tes contratada a luz e o gas connosco, recibirás dúas facturas, unha para cada enerxía, e aplicará o comentado nos puntos anteriores.

Agora imos explicar todos os termos que aparecen na factura, e que mellor que facelo a través dun caso real con imaxes, apartado por apartado. Convidámoste a facer un percorrido por unha factura! 

Fai clic no botón de Entende a túa factura, selecciona o tipo de factura que che interese (Tarifa Por Uso ou Tarifa Plana), e utiliza a columna da dereita para analizar cada apartado. Mostrámosche casos de facturas duais, con gas e luz, para recoller todas as situacións.