Novas contratacións

L-V de 8:00 a 22:00 h
S de 9:00 a 14:00 h
(horario peninsular)

Consulta nuestro horario de atención a la contratación.

L-S de 8:00 a 22:00 h
(horario peninsular)

Chámanos gratis. Ou déixanos o teu teléfono e chamámosche.

O número introducido é incorrecto. Por favor, inténteo de novo. Grazas. Chámame

Atención ao cliente

L-S de 8:00 a 22:00 h
(horario peninsular)

Ola
Área de clientes

Abre a Listaxe FAQs

Contratos

Como facer un cambio de titular de luz ou gas?

O cambio de titular consiste en poñer os contratos de un enderezo a nome doutro titular, xa sexa persoa física ou xurídica.

É importante que o contrato estea a nome de quen consome a enerxía, porque no caso de non pagamento o titular será o responsable da débeda.

O cambio de titular debe pedilo sempre o novo titular, é dicir a persoa que quere poñer o contrato ao seu nome.

No caso do gas, recomendámosche que facilites unha lectura actual do contador para evitar que se lle facture o consumo anterior ao cambio. Utilizaremos esta lectura como a última do titular anterior (inicial para ti como novo titular).

Se xa es cliente, para cambiar gratuitamente o titular do teu contrato, accede á Área Clientes e fai clic sobre o botón Xestións no menú superior. Despois, para iniciar a xestión, entre as opcións do despregable, busca Contratar con NaturgyPoñer contrato ao teu nome.👉

Se aínda non es cliente, podes utilizar o noso WhatsApp, dispoñible 24*7, escribindo ao 626 888 222 ou directamente desde aquí e selecciona Contratos/Cambio, ou ben, escoller calquera outra das canles de atención.

Antes de formalizar o cambio, faremos as comprobacións necesarias e poñerémonos en contacto contigo se fose necesario.

Lembra que o cambio será efectivo nun prazo aproximado de tres días e verase reflectido na próxima factura.

Por último, por favor, ten á man os datos do actual titular, porque chos pediremos.