Contractacions noves

Dl.-Dv., de 8 h a 22 h
Ds. de 9 h a 14 h
(Horari peninsular)

Consulta el nostre horari d'atenció a la contractació.

Dl.-Ds., de 8 h a 22 h
(Horari peninsular)

Truca'ns gratis. O deixa'ns el teu telèfon i et truquem.

El número introduït és incorrecte. Si us plau, torna-ho a intentar. Gràcies. Truca'm

Atenció al Client

Dl.-Ds., de 8 h a 22 h
(Horari peninsular)

Hola
Àrea clients

Obrir listat FAQs

Factures

Contractes

Quant triga a fer-se efectiu el canvi de potència?

Des de la teva sol·licitud, la previsió per a la realització del canvi és d’un màxim de 16 dies des que facis la sol·licitud.

Aquest termini és el més habitual, però si el teu comptador no és telemesurat, la distribuïdora pot necessitar fins a 21 dies, ja que t’haurà d’enviar un tècnic al domicili.

Pots consultar la teva nova potència elèctrica a la teva Àrea Clients o a l’app Naturgy Clientes. Accedeix a la secció Productes del menú superior i selecciona el producte que tens contractat per veure’n els detalls.

També pots consultar la potència a la teva factura.