Contractacions noves

Dl.-Dv., de 8 h a 22 h
Ds. de 9 h a 14 h
(Horari peninsular)

Consulta el nostre horari d'atenció a la contractació.

Dl.-Ds., de 8 h a 22 h
(Horari peninsular)

Truca'ns gratis. O deixa'ns el teu telèfon i et truquem.

El número introduït és incorrecte. Si us plau, torna-ho a intentar. Gràcies. Truca'm

Atenció al Client

Dl.-Ds., de 8 h a 22 h
(Horari peninsular)

Hola
Àrea clients

Obrir listat FAQs

Factures

Contractes

Com puc canviar de comercialitzadora de llum?

Portar a Naturgy el contracte de llum que tens en una altra comercialitzadora és senzill. No implica cap tall de subministrament, ni cost.

Si el contracte actual està a nom d’un altre titular, no importa perquè pots contractar-ho i indicar que hi haurà un titular nou. No és imprescindible, però si tens una factura recent a mà t’ajudarà a verificar alguna dada.

A continuació, t’expliquem els passos que duràs a terme.

1. Tria la teva tarifa

Tria la tarifa de llum de Naturgy que millor s’ajusti a les teves necessitats i comença la contractació. 

Conèixer les tarifes de llum per a la llar

Conèixer els serveis de manteniment per a la llar

2. Contracta el subministrament

Per contractar el subministrament amb Naturgy només necessites:

  • NIF/NIE/passaport del nou titular
  • Dades bancàries per a la domiciliació dels rebuts
  • Adreça de subministrament
  • Codi CUPS 

Durant el procés de contractació podràs escollir un servei de manteniment de llum.

3. Fem el canvi

Informem la teva distribuïdora de la zona del canvi de comercialitzadora.

Serà la teva distribuïdora qui informarà la teva comercialitzadora actual perquè doni de baixa el teu contracte actual. Tu no has de demanar la baixa.

4. Benvingut a Naturgy

Des que contractes, l’activació del contracte amb Naturgy no acostuma a trigar més de 5 dies.

Et comencem a facturar l’energia partint de la tarifa contractada, des del final del teu contracte anterior (sense talls de subministrament).