Dl.-Dv., de 8 h a 22 h
Ds. de 9 h a 14 h
(Horari peninsular)
Consulta el nostre horari d'atenció a la contractació.
Dl.-Ds., de 8 h a 22 h
(Horari peninsular)
Hem rebut el teu formulari.
Dl.-Ds., de 8 h a 22 h
(Horari peninsular)
Àrea clients
Ups, contrasenya caducada!
La teva contrasenya necessita ser renovada per continuar accedint a la teva Àrea Clients
Actualitzar contrasenyaNo tens compte?
RegístrateSi quieres acceder a la aplicación de
gestorías y administración de fincas, accede aquí.
Preguntes i gestions freqüents
Preguntes i gestions freqüents
Els dubtes més comuns dels nostres clients
Obrir listat FAQs
Factures
Entenc la meva factura
Accés a les meves factures
Factura Online
Lectures
Consums
Pagaments
Contractes
Contractacions recents
Accés a contractes
Dades del contracte
Canvi de titular
Potència elèctrica
Baixa d’energia o serveis
Productes complementaris
Autoconsum i bateria virtual
Assistència tècnica
Targeta Naturgy
Llars gran consum
Alta nous subministraments
Alta de Llum
Área Clientes para gestorías administradores
Àrea Clients
Informació útil
Consells de seguretat
Fitxes de dades de seguretat
Inspecció periòdica
Mesures d’estalvi
Política de reclamacions
Assistent virtual chatbot pepe
Com sé el que tinc contractat?
És molt fàcil! A l’Àrea Clients o a l’app Naturgy Clientes pots consultar quins subministraments o serveis tens contractats. A la secció Productes del menú superior, s’indica el que tens contractat per a cada adreça.
Selecciona cada producte contractat i veuràs les seves dades més rellevants, com el nom de la tarifa, les potències elèctriques contractades per a cada període, la tarifa d'accés, etc. A més, tens més detall sobre la teva tarifa a Mostra descripció.
Per cert, com a alternativa, trobaràs la mateixa informació a la factura, tant en suport digital com en paper:
- A l'apartat Detall de la teva factura podràs veure el nom de la teva tarifa i el preu aplicat, tal com, per exemple, pots veure aquí per a un tipus de tarifa per ús i aquí, per a tarifa plana.
- A l'apartat Les teves dades de subministrament t'indiquem la potència contractada, la tarifa d'accés, i la data de renovació següent en el cas de llum .
Recorda que els nostres productes no tenen penalització per permanència!
T'ha semblat útil aquesta informació?
Gràcies per la teva resposta!