Dl.-Dv., de 8 h a 22 h
Ds. de 9 h a 14 h
(Horari peninsular)
Consulta el nostre horari d'atenció a la contractació.
Dl.-Ds., de 8 h a 22 h
(Horari peninsular)
Hem rebut el teu formulari.
Dl.-Ds., de 8 h a 22 h
(Horari peninsular)
Àrea clients
Actualment l'Àrea Clients i l'App no estan disponibles.
Disculpeu les molèsties. Estem treballant per solucionar-ho el més aviat possible.
Ups, contrasenya caducada!
La teva contrasenya necessita ser renovada per continuar accedint a la teva Àrea Clients
Actualitzar contrasenyaNo tens compte?
Registra'tSi vols accedir a l'aplicació de gestories i administració de finques, accedeix aquí.
Preguntes i gestions freqüents
Preguntes i gestions freqüents
Els dubtes més comuns dels nostres clients
Obrir listat FAQs
Factures
Entenc la meva factura
Accés a les meves factures
Factura Online
Lectures
Consums
Pagaments
Contractes
Contractacions recents
Accés a contractes
Dades del contracte
Canvi de titular
Potència elèctrica
Baixa d’energia o serveis
Productes complementaris
Autoconsum i bateria virtual
Assistència tècnica
Llars gran consum
Alta nous subministraments
Alta de Llum
Área Clientes para gestorías administradores
Àrea Clients
Informació útil
Consells de seguretat
Fitxes de dades de seguretat
Inspecció periòdica
Política de reclamacions
Assistent virtual chatbot pepe
Com fer un canvi de titular de llum o gas?
El canvi de titular consisteix a posar els contractes d’una adreça a nom d’un altre titular, sigui persona física o jurídica.
És important que el contracte estigui a nom de qui consumeix l’energia, perquè en cas d’impagament el titular serà el responsable del deute.
El tràmit de canvi de titular l’ha de demanar sempre el nou titular, és a dir, la persona que vol posar el contracte al seu nom.
En el cas del gas, et recomanem que facilitis una lectura actual del comptador per evitar que se’t facturi el consum anterior al canvi. Utilitzarem aquesta lectura com l’última del titular anterior (inicial per a tu com a nou titular).
Si ja ets client, per canviar gratuïtament el titular del teu contracte, accedeix a l'Àrea Clients i fes clic sobre el botó Gestions, al menú superior. Després, per començar la gestió, entre les opcions del desplegable, cerca Contractar amb Naturgy → Posar un contracte al teu nom.👉
Si encara no ets client, pots fer servir el nostre WhatsApp, disponible 24*7, escrivint al 626 888 222 o directament des d’aquí i selecciona Contractes / Canvi titular, o bé, escollir qualsevol altre dels canals d'atenció.
Abans de formalitzar el canvi, farem les comprovacions necessàries i ens posarem en contacte amb tu si cal.
Recorda que el canvi serà efectiu en un termini aproximat de tres dies i es veurà reflectit en la factura següent.
Finalment, tingues a mà les dades del titular actual, perquè te les demanarem.
T'ha semblat útil aquesta informació?
Gràcies per la teva resposta!