1615664575666
1615657443811
null
Obrir listat FAQs
Factures
Contractes
Productes complementaris
Alta nous subministraments
Àrea Clients
Informació Útil
Urgències
Atrás
Entenc la meva factura
Accés a les meves factures
Factura Online
Lecturas
Consums
Pagaments
Atrás
Contractacions recents
Accés a contractes
Dades del contracte
Canvi de titular
Potència elèctrica
Baixa d’energia o serveis
Baixa per fi de subministrament
Atrás
Autoconsum i bateria virtual
Assistència tècnica
Atrás
Atrás
Atrás
Alta de llum
Alta de gas
Atrás
Atrás
La teva Àrea Clients
Atrás
Consells de seguretat
Fitxes de dades de seguretat
Inspecció periòdica
Mesures d'estalvi
Política de reclamacions
Assistent virtual: chatbot Pepe
Atrás
Urgències de llum o gas
Atrás
Atrás
Atrás
Atrás
Atrás
Atrás
Els dubtes més comuns dels nostres clients
GNF
Obrir listat FAQs
Factures
Entenc la meva factura
Accés a les meves factures
Com puc consultar les meves factures?
Com descarrego la factura online, amb o sense signatura digital?
Puc sol·licitar el duplicat d’una factura?
Si ja no soc client, com puc consultar les meves factures?
Com faig una consulta o reclamació sobre la meva factura?
Què faig si tinc més preguntes? Usa el chatbot Pepe
Factura Online
Lecturas
Què són les lectures estimades i com evitar-les?
En quines situacions he de donar la lectura de gas?
En quin moment he de donar la lectura del gas?
Com donar la lectura de la llum?
Com puc facilitar la lectura del gas?
Poden avisar-me de la lectura de gas?
Com puc consultar l’historial de lectures?
Què faig si tinc més preguntes? Usa el chatbot Pepe
Consums
Pagaments
Quines facilitats tinc per pagar les meves factures?
Com puc consultar i pagar les meves factures pendents de pagament?
Com aconsegueixo un certificat de pagaments?
He rebut un document amb codi de barres. Com el puc pagar?
Com puc canviar la data de pagament de les meves factures?
Puc pagar les factures pendents amb criptomonedes?
Què faig si tinc més preguntes? Usa el chatbot Pepe
Contractes
Contractacions recents
Accés a contractes
Dades del contracte
Canvi de titular
Potència elèctrica
Què he de saber sobre la potència?
Com consulto la potència contractada?
Necessito el butlletí o CIE per a canviar la potència?
Quant costa canviar de potència?
Quant triga a fer-se efectiu el canvi de potència?
Com puc canviar la potència?
Com puc saber la potència que necessito?
Què faig si tinc més preguntes? Usa el chatbot Pepe
Baixa d’energia o serveis
Quins tipus de baixa d'energia hi ha?
Puc anul·lar una nova contractació exercint el meu dret de desistiment?
Si me’n vaig a una altra comercialitzadora, com demano la baixa d’energia?
Com funciona la baixa d’energia en una tarifa per consum?
Com funciona la baixa d’energia en una tarifa plana?
Si me’n vaig a una altra comercialitzadora, com afecta la baixa d’energia els serveis de manteniment?
Com funciona la baixa d’un servei de manteniment?
Com demano la baixa d’un servei de manteniment?
Què faig si tinc més preguntes? Usa el chatbot Pepe
Baixa per fi de subministrament
Productes complementaris
Autoconsum i bateria virtual
Assistència tècnica
Alta nous subministraments
Àrea Clients
Informació Útil
Consells de seguretat
Fitxes de dades de seguretat
Inspecció periòdica
Mesures d'estalvi
Política de reclamacions
Assistent virtual: chatbot Pepe
Urgències
T’expliquem aquí els motius pels quals podries veure diferències en els preus d’energia, és a dir, en els €/kWh o en els termes de potència €/kW.
En primer lloc, els preus comercials que t’oferim en contractar solen incloure en el mateix preu descomptes o promocions, però també els impostos. Tingues en compte que:
No obstant això, excepte que tinguis contractada una tarifa plana (la quota de la qual ho inclou tot), en factura no et vam mostrar el preu comercial en una única línia, sinó que ho veuràs desglossat en les següents línies:
Excepte en el cas que tinguis contractada una tarifa plana, la quota de la qual ho inclou tot.
En segon lloc, el Govern inclou conceptes regulats en les tarifes, tant en el consum com en el terme fix, i pot decidir canviar-los en qualsevol moment, tant a l’alça com a la baixa. Normalment, ho fa l’1 de gener. Si això ocorre, el preu s’ajusta en conseqüència, tal com recull el teu contracte.
Recorda que les tarifes planes fixen la quota durant 12 mesos, però aquesta quota pot veure’s afectada pel punt anterior, ja que engloba tant el consum com el terme de potència que inclouen els càrrecs i peatges regulats del Govern. La resta dels conceptes que s’inclouen en el total per pagar de la factura queden fora de la quota i poden tenir ajustaments.
T’animem que consultis la pregunta relacionada “Per què varia l’import de la meva factura”, per conèixer altres motius que poden modificar l’import de la teva factura, més enllà del preu de l’energia.
T'ha semblat útil aquesta informació?
Gràcies per la teva resposta!
rgpdactive desactivado
IDSFACTURA - 1477689799017,1477689799461,1477700932994,1477701235553,1477701236317,1477703987389,1477708270848,1477708268853,1477708348428,1477708347818,147771399324,14777474232907,1477713993247,1615611322387,1615621302314
IDSPAGE - 1477740568851
argssite - GNF