1615657511083
1615657443811
null
Obrir listat FAQs
Factures
Contractes
Productes complementaris
Alta nous subministraments
Àrea Clients
Informació Útil
Urgències
Atrás
Entenc la meva factura
Accés a les meves factures
Factura Online
Lecturas
Consums
Pagaments
Atrás
Contractacions recents
Accés a contractes
Dades del contracte
Canvi de titular
Potència elèctrica
Baixa d’energia o serveis
Baixa per fi de subministrament
Atrás
Autoconsum i bateria virtual
Assistència tècnica
Atrás
Atrás
Atrás
Alta de llum
Alta de gas
Atrás
Atrás
La teva Àrea Clients
Atrás
Consells de seguretat
Fitxes de dades de seguretat
Inspecció periòdica
Mesures d'estalvi
Política de reclamacions
Assistent virtual: chatbot Pepe
Atrás
Urgències de llum o gas
Atrás
Atrás
Atrás
Atrás
Atrás
Atrás
Els dubtes més comuns dels nostres clients
GNF
Obrir listat FAQs
Factures
Entenc la meva factura
Accés a les meves factures
Com puc consultar les meves factures?
Com descarrego la factura online, amb o sense signatura digital?
Puc sol·licitar el duplicat d’una factura?
Si ja no soc client, com puc consultar les meves factures?
Com faig una consulta o reclamació sobre la meva factura?
Què faig si tinc més preguntes? Usa el chatbot Pepe
Factura Online
Lecturas
Què són les lectures estimades i com evitar-les?
En quines situacions he de donar la lectura de gas?
En quin moment he de donar la lectura del gas?
Com donar la lectura de la llum?
Com puc facilitar la lectura del gas?
Poden avisar-me de la lectura de gas?
Com puc consultar l’historial de lectures?
Què faig si tinc més preguntes? Usa el chatbot Pepe
Consums
Pagaments
Quines facilitats tinc per pagar les meves factures?
Com puc consultar i pagar les meves factures pendents de pagament?
Com aconsegueixo un certificat de pagaments?
He rebut un document amb codi de barres. Com el puc pagar?
Com puc canviar la data de pagament de les meves factures?
Puc pagar les factures pendents amb criptomonedes?
Què faig si tinc més preguntes? Usa el chatbot Pepe
Contractes
Contractacions recents
Accés a contractes
Dades del contracte
Canvi de titular
Potència elèctrica
Què he de saber sobre la potència?
Com consulto la potència contractada?
Necessito el butlletí o CIE per a canviar la potència?
Quant costa canviar de potència?
Quant triga a fer-se efectiu el canvi de potència?
Com puc canviar la potència?
Com puc saber la potència que necessito?
Què faig si tinc més preguntes? Usa el chatbot Pepe
Baixa d’energia o serveis
Quins tipus de baixa d'energia hi ha?
Puc anul·lar una nova contractació exercint el meu dret de desistiment?
Si me’n vaig a una altra comercialitzadora, com demano la baixa d’energia?
Com funciona la baixa d’energia en una tarifa per consum?
Com funciona la baixa d’energia en una tarifa plana?
Si me’n vaig a una altra comercialitzadora, com afecta la baixa d’energia els serveis de manteniment?
Com funciona la baixa d’un servei de manteniment?
Com demano la baixa d’un servei de manteniment?
Què faig si tinc més preguntes? Usa el chatbot Pepe
Baixa per fi de subministrament
Productes complementaris
Autoconsum i bateria virtual
Assistència tècnica
Alta nous subministraments
Àrea Clients
Informació Útil
Consells de seguretat
Fitxes de dades de seguretat
Inspecció periòdica
Mesures d'estalvi
Política de reclamacions
Assistent virtual: chatbot Pepe
Urgències
Tens múltiples opcions per a facilitar-nos la lectura del teu comptador de gas, que enviarem a la teva distribuïdora:
Amb l'App Naturgy Clients, opció Lectures podràs capturar una imatge del teu comptador i enviar la lectura escanejada. És l'opció més fàcil i ràpida!
A través de la teva Àrea Clients web, on trobaràs fàcilment la gestió de Donar lectura de gas .
Per email, utilitzant el formulari accessible des d'aquí. Farcida les dades, indica Lectura com a motiu i adjunta, si pots, una foto del teu comptador.
Per email, utilitzant el formulari accessible des d'aquí. Farcida les dades, indica Lectura com a motiu i adjunta, si pots, una foto del teu comptador.
Per email, utilitzant el formulari accessible des d'aquí. Farcida les dades, indica Lectura com a motiu i adjunta, si pots, una foto del teu comptador.
A través del telèfon gratuït 900 100 251. Indica “Lectura” com a motiu de la crida i et demanarem el número dereferència que apareix en la teva factura de gas , elNIF/NIE/Passaport del titular del contracte i, finalment, els números que apareixen en el teu comptador .
A través del telèfon gratuït 900 850 880. Indica “Lectura” com a motiu de la crida i et demanarem el número dereferència que apareix en la teva factura de gas , elNIF/NIE/Passaport del titular del contracte i, finalment, els números que apareixen en el teu comptador .
Directament a la distribuïdora de gas de la teva zona. Consulta les distribuïdores per zona i els seus canals de contacte en l'arxiu PDF descargable de más a baix.
Et recordem que és molt important que facilitis la teva lectura dins del termini establert. D'una altra manera, la distribuïdora pot obviar-la.
Consulta en preguntes relacionades en quin moment haig de donar la lectura i com activar l'avís de lectura.
Baixa't l'app d'Àrea Clients
T'ha semblat útil aquesta informació?
Gràcies per la teva resposta!
Preguntes i gestions relacionades
rgpdactive desactivado
IDSFACTURA - 1477689799017,1477689799461,1477700932994,1477701235553,1477701236317,1477703987389,1477708270848,1477708268853,1477708348428,1477708347818,147771399324,14777474232907,1477713993247,1615611322387,1615621302314
IDSPAGE - 1477740568851
argssite - GNF