1615691404364
1615657443811
null
Obrir listat FAQs
Factures
Contractes
Productes complementaris
Alta nous subministraments
Àrea Clients
Informació Útil
Urgències
Atrás
Entenc la meva factura
Accés a les meves factures
Factura Online
Lecturas
Consums
Pagaments
Atrás
Contractacions recents
Accés a contractes
Dades del contracte
Canvi de titular
Potència elèctrica
Baixa d’energia o serveis
Baixa per fi de subministrament
Atrás
Autoconsum i bateria virtual
Assistència tècnica
Atrás
Atrás
Atrás
Alta de llum
Alta de gas
Atrás
Atrás
La teva Àrea Clients
Atrás
Consells de seguretat
Fitxes de dades de seguretat
Inspecció periòdica
Mesures d'estalvi
Política de reclamacions
Assistent virtual: chatbot Pepe
Atrás
Urgències de llum o gas
Atrás
Atrás
Atrás
Atrás
Atrás
Atrás
Els dubtes més comuns dels nostres clients
GNF
Obrir listat FAQs
Factures
Entenc la meva factura
Accés a les meves factures
Com puc consultar les meves factures?
Com descarrego la factura online, amb o sense signatura digital?
Puc sol·licitar el duplicat d’una factura?
Si ja no soc client, com puc consultar les meves factures?
Com faig una consulta o reclamació sobre la meva factura?
Què faig si tinc més preguntes? Usa el chatbot Pepe
Factura Online
Lecturas
Què són les lectures estimades i com evitar-les?
En quines situacions he de donar la lectura de gas?
En quin moment he de donar la lectura del gas?
Com donar la lectura de la llum?
Com puc facilitar la lectura del gas?
Poden avisar-me de la lectura de gas?
Com puc consultar l’historial de lectures?
Què faig si tinc més preguntes? Usa el chatbot Pepe
Consums
Pagaments
Quines facilitats tinc per pagar les meves factures?
Com puc consultar i pagar les meves factures pendents de pagament?
Com aconsegueixo un certificat de pagaments?
He rebut un document amb codi de barres. Com el puc pagar?
Com puc canviar la data de pagament de les meves factures?
Puc pagar les factures pendents amb criptomonedes?
Què faig si tinc més preguntes? Usa el chatbot Pepe
Contractes
Contractacions recents
Accés a contractes
Dades del contracte
Canvi de titular
Potència elèctrica
Què he de saber sobre la potència?
Com consulto la potència contractada?
Necessito el butlletí o CIE per a canviar la potència?
Quant costa canviar de potència?
Quant triga a fer-se efectiu el canvi de potència?
Com puc canviar la potència?
Com puc saber la potència que necessito?
Què faig si tinc més preguntes? Usa el chatbot Pepe
Baixa d’energia o serveis
Quins tipus de baixa d'energia hi ha?
Puc anul·lar una nova contractació exercint el meu dret de desistiment?
Si me’n vaig a una altra comercialitzadora, com demano la baixa d’energia?
Com funciona la baixa d’energia en una tarifa per consum?
Com funciona la baixa d’energia en una tarifa plana?
Si me’n vaig a una altra comercialitzadora, com afecta la baixa d’energia els serveis de manteniment?
Com funciona la baixa d’un servei de manteniment?
Com demano la baixa d’un servei de manteniment?
Què faig si tinc més preguntes? Usa el chatbot Pepe
Baixa per fi de subministrament
Productes complementaris
Autoconsum i bateria virtual
Assistència tècnica
Alta nous subministraments
Àrea Clients
Informació Útil
Consells de seguretat
Fitxes de dades de seguretat
Inspecció periòdica
Mesures d'estalvi
Política de reclamacions
Assistent virtual: chatbot Pepe
Urgències
T'ho explico de seguida! Tant en llum com en gas, les distribuïdores són les responsables de llegir el teu comptador i enviar-nos la dada per poder facturar-te.
De vegades, si no poden fer aquesta lectura, les distribuïdores l'estimen en base a les seves dades històriques i algun altre ajustament.
A la llum és poc probable que estimin perquè els comptadors són digitals i els llegeixen a distància, però pots tenir una lectura estimada si el teu comptador encara no és digital o si, puntualment, hi ha hagut un problema en l'enviament digital de les dades.
Tot i això, en gas els comptadors encara no són digitals i és el lector de la distribuïdora qui passa per la teva direcció a recollir la lectura. Estimaran, sobretot, si el teu comptador està dins del teu habitatge/local i el lector no hi ha pogut accedir o si tu has facilitat una lectura, però no ha entrat en termini o no ha superat els criteris de coherència de la teva distribuïdora.
Què faig si la meva factura té una lectura estimada?
En llum, la distribuïdora per llei no accepta reclamacions amb menys de 3 lectures estimades, ja que poden ser fallades puntuals en la comunicació que es regularitzaran en el següent cicle de facturació. Si fos el teu cas, tens l'opció de donar-nos la lectura. Consulta en les preguntes relacionades com donar la lectura de llum.
En gas, per evitar estimades tens l'opció que ens facilitis directament la lectura del teu comptador dins el termini correcte. Consulta a les preguntes relacionades com i quan donar la lectura.
Si ja has llegit l'anterior, incloses les preguntes relacionades, i vols reclamar una lectura de llum o de gas, accedeix aquí i omple el formulari indicant Lectura com a motiu i adjunta, si pots, una foto/s del teu comptador.
Si ja has llegit l'anterior, incloses les preguntes relacionades, i vols reclamar una lectura de llum o de gas, accedeix aquí i omple el formulari indicant Lectura com a motiu i adjunta, si pots, una foto/s del teu comptador.
Si ja has llegit l'anterior, incloses les preguntes relacionades, i vols reclamar una lectura de llum o de gas, accedeix aquí i omple el formulari indicant Lectura com a motiu i adjunta, si pots, una foto/s del teu comptador.
¿Te ha parecido útil esta información?
¡Gracias por tu respuesta!
Preguntas y gestiones relacionadas
rgpdactive desactivado
IDSFACTURA - 1477689799017,1477689799461,1477700932994,1477701235553,1477701236317,1477703987389,1477708270848,1477708268853,1477708348428,1477708347818,147771399324,14777474232907,1477713993247,1615611322387,1615621302314
IDSPAGE - 1477740568851
argssite - GNF