Obrir listat FAQs

Com puc sol·licitar l’alta de llum, sense tenir la instal·lació?

Si encara no tens la instal·lació elèctrica a punt, t’expliquem els passos que has de seguir des del principi fins a disposar del teu subministrament.

  1. 1. Sol·licitud d’alta i construcció de la instal·lació

    Si no tens feta la instal·lació de llum al teu habitatge, el promotor o l’instal·lador autoritzat hauran de sol·licitar una alta de llum a la distribuïdora elèctrica per poder dur a terme l’obra de l’edifici, que inclourà la construcció de les instal·lacions elèctriques individuals de cada habitatge i també el comptador telemesurat.

    Et facilitem el llistat de distribuïdores per si t’interessa contactar amb la teva. Baixa-te’l aquí.

  2. 2. Obtenció del CUPS i CIE

    La distribuïdora de la teva zona informarà l’instal·lador del CUPS de l’adreça.

    L’instal·lador facilitarà aquesta dada (CUPS) al client, juntament amb el CIE .

  3. 3. Elecció de tarifa i contractació de subministrament

    Tria la tarifa de llum de Naturgy que millor s’ajusti a les teves necessitats i comença la contractació.

    Per contractar el subministrament amb Naturgy només necessites:

    • NIF/CIF/NIE del nou titular
    • Dades bancàries per a la domiciliació dels rebuts
    • Adreça de subministrament
    • Codi CUPS
    • CIE

    Durant el procés de contractació podràs escollir un servei de manteniment de llum.

    Conèixer les tarifes de llum per a la llar

    Conèixer els serveis de manteniment per a la llar

  4. 4. Col·locació del comptador

    Quan hagis contractat, tornarem a contactar amb la teva distribuïdora per comunicar-li la contractació del subministrament perquè col·loquin el comptador.

  5. 5. Inici del subministrament de la llum

    La distribuïdora obrirà el subministrament i el contracte quedarà actiu amb Naturgy. El termini estimat per a l’activació del contracte és de 10 dies.