L-V de 8h a 22h
S de 9h a 14h
(Horario peninsular)
Consulta nuestro horario de atención a la contratación.
L-S de 8h a 22h
(Horario peninsular)
Hemos recibido tu formulario.
L-S de 8h a 22h
(Horario peninsular)
Área Clientes
Ups, contrasinal caducado!
Ola, o teu contrasinal caducou e necesitas actualizalo para acceder á túa Área de Clientes. Grazas!
Actualizar contrasinalNon tes conta?
RegístrateA partir de ahora accede a tu Área Clientes con el NIF del representante legal de tu empresa o gestoría.
No te preocupes, te ayudamos aquí.
Preguntas e xestións frecuentes
Preguntas e xestións frecuentes
As dúbidas máis comúns dos nosos clientes
Abre a Listaxe FAQs
Facturas
Entendo a miña factura
Acceso ás miñas facturas
Factura online
Lecturas
Contratos
Contratacións recentes
Acceso a contratos
Datos do contrato
Cambio de titular
Potencia eléctrica
Baixa de enerxía ou servizos
Produtos complementarios
Autoconsumo e batería virtual
Asistencia técnica
Tarxeta Naturgy
Fogares gran consumo
Alta novas subministracións
Alta de Luz
Área Clientes para gestorías administradores
Área Clientes para gestorías administradores
Área clientes
Información Útil
Consellos de seguridade
Fichas de datos de seguridade
Inspección periódica
Política de reclamacións
Asistente virtual chatbot pepe
Se marcho a outra comercializadora, como afecta a baixa de enerxía aos servizos de mantemento?
A baixa de enerxía por cambio de comercializadora implicará automaticamente a baixa dos servizos se os contrataches de xeito conxunto. Se non foi así, o servizo de mantemento non se dará de baixa.
Como xa non terás facturas de enerxía connosco, continuaremos cobrándoche os servizos mensualmente cun cargo en conta só con este concepto.
Ao finalizar a vixencia, o teu contrato de servizo renovarase anualmente de xeito automático e seguiremos cobrándocho en 12 cotas.
Porén, queremos que sexas o noso cliente por moito tempo! Lembra que, ademais de todas as nosas funcionalidades, ofrecémosche múltiples canales canales canles de contacto para darche a mellor atención ao cliente cando o necesites.
Pareceuche útil esta información?
Grazas pola túa resposta!