L-V de 8h a 22h
S de 9h a 14h
(Horario peninsular)
Consulta nuestro horario de atención a la contratación.
L-S de 8h a 22h
(Horario peninsular)
Hemos recibido tu formulario.
L-S de 8h a 22h
(Horario peninsular)
Área Clientes
Ups, contrasinal caducado!
Ola, o teu contrasinal caducou e necesitas actualizalo para acceder á túa Área de Clientes. Grazas!
Actualizar contrasinalActualmente estamos traballando para ofrecerche un mellor servizo na túa Área de Clientes, polo que o acceso permanecerá deshabilitado ata mañá, domingo 19 de outubro, ás 06:00.
Grazas pola túa comprensión.
Non tes conta?
RegístrateA partir de ahora accede a tu Área Clientes con el NIF del representante legal de tu empresa o gestoría.
No te preocupes, te ayudamos aquí.
Preguntas e xestións frecuentes
Preguntas e xestións frecuentes
As dúbidas máis comúns dos nosos clientes
Abre a Listaxe FAQs
Facturas
Entendo a miña factura
Acceso ás miñas facturas
Factura online
Lecturas
Contratos
Contratacións recentes
Acceso a contratos
Datos do contrato
Cambio de titular
Potencia eléctrica
Baixa de enerxía ou servizos
Produtos complementarios
Autoconsumo e batería virtual
Asistencia técnica
Tarxeta Naturgy
Fogares gran consumo
Alta novas subministracións
Alta de Luz
Área Clientes para gestorías administradores
Área Clientes para gestorías administradores
Área clientes
Información Útil
Consellos de seguridade
Fichas de datos de seguridade
Inspección periódica
Política de reclamacións
Asistente virtual chatbot pepe
Podo anular unha nova contratación exercendo o meu dereito de desistencia?
Si, se es un consumidor particular, unha comunidade de propietarios ou unha organización sen ánimo de lucro, podes anular unha nova contratación exercendo o dereito de desistencia, durante os seguintes 14 días naturais á contratación, sen ningún custo.
Agardamos que non o teñas que usar, pero, se pertences a un deses 3 colectivos e queres desistir do teu contrato dentro do prazo indicado, podes contactar coa nosa unidade de Atención no 912 100 100 ou 900 385 425, ou acceder á Área de Clientes ou á App Naturgy Clientes, vai a Produtos, escolle o produto que queres dar de baixa, entra no seu detalle e ao final da páxina verás a opción Baixa de contrato con Naturgy.
Por último, antes dun posible cambio, lembra que, ademais de todas as nosas funcionalidades, ofrecémosche múltiples canles de contacto para darche a mellor atención ao cliente cando o necesites.
Pareceuche útil esta información?
Grazas pola túa resposta!