Novas contratacións

L-V de 8:00 a 22:00 h
S de 9:00 a 14:00 h
(horario peninsular)

Consulta nuestro horario de atención a la contratación.

L-S de 8:00 a 22:00 h
(horario peninsular)

Chámanos gratis. Ou déixanos o teu teléfono e chamámosche.

O número introducido é incorrecto. Por favor, inténteo de novo. Grazas. Chámame

Atención ao cliente

L-S de 8:00 a 22:00 h
(horario peninsular)

Ola
Área de clientes

Abre a Listaxe FAQs

Facturas

Contratos

Por que non podo ver o meu consumo actual de luz?

Explícoche: nalgúns casos non podemos mostrar os consumos aos nosos clientes porque, como causa máis común, a distribuidora non ten actualizados nos seus sistemas todos os datos do titular actual do contrato de luz.

Non te preocupes, porque nós nos encargamos de solucionalo con ela e tentaremos ser o máis áxiles posible. Ti non tes que facer nada.

Animámoste a que, pasados uns días, volvas intentar o acceso e, se continúa o problema, te poñas en contacto connosco a través de calquera das nosas canles de contacto.