L-V de 8:00 a 22:00 h
S de 9:00 a 14:00 h
(horario peninsular)
Consulta nuestro horario de atención a la contratación.
L-S de 8:00 a 22:00 h
(horario peninsular)
Hemos recibido tu formulario.
L-S de 8:00 a 22:00 h
(horario peninsular)
Área Clientes
Ups, contrasinal caducado!
Ola, o teu contrasinal caducou e necesitas actualizalo para acceder á túa Área de Clientes. Grazas!
Actualizar contrasinalActualmente estamos traballando para ofrecerche un mellor servizo na túa Área de Clientes, polo que o acceso permanecerá deshabilitado ata mañá, domingo 19 de outubro, ás 06:00.
Grazas pola túa comprensión.
Non tes conta?
RexístrateA partir de agora non podes acceder con CIF (NIF de persoa xurídica) ou correo electrónico de xestores.
Non te preocupes, axudámoste aquí.
Preguntas e xestións frecuentes
Preguntas e xestións frecuentes
As dúbidas máis comúns dos nosos clientes
Abre a Listaxe FAQs
Facturas
Entendo a miña factura
Acceso ás miñas facturas
Factura online
Lecturas
Contratos
Contratacións recentes
Acceso a contratos
Datos do contrato
Cambio de titular
Potencia eléctrica
Baixa de enerxía ou servizos
Produtos complementarios
Autoconsumo e batería virtual
Asistencia técnica
Tarxeta Naturgy
Fogares gran consumo
Alta novas subministracións
Alta de Luz
Área clientes
Información Útil
Consellos de seguridade
Fichas de datos de seguridade
Inspección periódica
Medidas de aforro
Política de reclamacións
Asistente virtual chatbot pepe
Como conseguir o Modelo 347?
Explicámoscho!, pero lembra que o período de solicitude deste documento é do 1 de xaneiro ata o último día de febreiro.
Durante este período podes solicitar o Modelo 347 a través da Área Clientes ou a App Naturgy Clientes. Na sección Xestións, ao facer clic en Acerca das túas facturas e consumos, debes seleccionar a opción Solicitar modelo 347no menú da dereita[Asset Included(Id:1615656654012;Type:GNF_Enlace)].
Pareceuche útil esta información?
Grazas pola túa resposta!