1 2

Consulta el nostre horari d'atenció a la contractació.

Truca'ns gratis. O deixa'ns el teu telèfon i et truquem.

El número introduït és incorrecte. Si us plau, torna-ho a intentar. Gràcies.
Truca'm

Hola
Àrea clients

Urgències i avaries

Urgències i avaries

Si tens algun tipus de problema amb la instal·lació elèctrica o de gas, disposes d'un Servei d'Atenció d'Urgències continuat per solucionar els desperfectes al més aviat possible. Enviarem un equip de professionals qualificat per solucionar l’avaria.

Emergències de gas

Si la distribuïdora de la teva zona és Nedgia, truca al telèfon gratuït 900 333 999. Si no ho és, troba la distribuïdora de la teva zona a la llista oficial de la CNE d’empreses distribuïdores de gas natural.

 Recorda que el Servei d'Atenció d'Urgències no cobreix la reparació de la instal·lació de gas a partir de la clau de connexió de servei de l'edifici, llevat que la instal·lació esmentada sigui propietat de Naturgy. A l'interior de l’edifici, li correspon a l'usuari de mantenir la instal·lació en perfecte estat, així com fer-ne un ús adequat.

Emergències d'electricitat

Emergències d'electricitat

En cas d’urgència elèctrica, si la distribuïdora de la teva zona és UFD Distribución Electricidad, S.A., truca al telèfon gratuït 900 333 999. Si no ho és, troba la distribuïdora de la teva zona a la llista oficial de la CNE d’empreses distribuïdores d’electricitat.

 L’empresa distribuïdora elèctrica de cada zona és la responsable de la qualitat del subministrament elèctric, per la qual cosa t’hauràs de posar en contacte amb ella si pateixes alguna avaria o falta de subministrament. Tingues en compte que les instal·lacions elèctriques de l'interior de les llars són propietat exclusiva del propietari. En cas d'avaria de la instal·lació interior, se't pot enviar un operari especialitzat per a la reparació, però els costos aniran a càrrec teu.