Com contractar online? - Naturgy - Llar
 Preguntes freqüents

Com contractar en línia?

Resolem els teus dubtes sobre la contractació online

  • Què necessito per iniciar la contractació?

    És molt senzill! Tota la informació que necessitaràs per contractar online la trobaràs a la teva última factura de llum i gas. Tingues-la a mà en iniciar el procés de contractació online i segueix tots els passos que se t’aniran indicant durant el procés.
     
    També necessitaràs:

    •  Pujar el teu DNI/NIE o document identificatiu (recorda que el format acceptat dels fitxers és pdf, jpg, png, gif o bmp i que el seu pes no pot ser superior a 3 MB).
    • Les teves dades bancàries per acabar el procés de contractació online.
  • He de registrar-me a l'Àrea Clients abans d'iniciar el procés de contractació online?

    Fer la contractació online des de l'Àrea Clients és la manera de garantir-te més seguretat en el procés i de donar-te el temps que necessitis per acabar la contractació. Per això, tant si ets client de Naturgy com si no, cal que et registris a l'Àrea Clients per poder contractar online.
    Una vegada t’hagis registrat, a més de contractar online, podràs accedir sempre que vulguis a l’Àrea Clients i beneficiar-te de tots els seus avantatges:

    • Fes tots els tràmits relacionats amb els teus serveis i el subministrament del gas natural i la llum de casa teva.
    • Dona’t d’alta a la factura online.
    • Consulta les teves factures i consums.
    • Accedeix a descomptes i promocions.
    • Actualitza les teves dades i estableix preferències.
    • Sol·licita un canvi de potència o de titular.
    • Contracta nous productes i serveis fàcilment.
    • Aclareix els teus dubtes o fes les teves reclamacions al moment.

    “Coneix l’Àrea Clients”

  • En canviar la meva llum i/o gas amb Naturgy, se m’interromprà el subministrament? Han de passar a revisar-me la instal·lació o canviar el comptador?

    No, el canvi de companyia o de contracte no suposa actuacions a la teva instal·lació ni interrupcions en el subministrament. 

  • Amb quina periodicitat rebré la meva factura?

    El període de facturació és bimensual, per la qual cosa se’t facturarà el consum elèctric o de gas natural realitzat en 60 dies.
     
    Si la lectura del comptador és real, rebràs la factura corresponent als productes i serveis contractats segons el teu consum. En el cas que la teva empresa distribuïdora no pugui accedir directament al comptador, se’t farà una lectura estimada que pot correspondre’s o no amb el teu consum real.

  • Quina tarifa o servei contracto?

    Naturgy posa a la teva disposició la tarifa i els serveis que més et convenen segons les teves necessitats. Informa-te’n al nostre web https://www.naturgy.es/ca/llar

  • Què és la Factura Online?

    És una modalitat de factura en què no s’empra el paper com a suport, sinó un fitxer electrònic. La signatura electrònica que porta incorporada demostra l’autenticitat de l’emissor i en garanteix la integritat del contingut, per la qual cosa legalment és un document considerat com a vinculant i no necessita més prova o confirmació que la seva pròpia existència.
    Tens dubtes sobre el servei Factura Online? Resol-los
    aquí.

  • Com he de tramitar la documentació contractual dels productes i serveis que contracti?

    Tot el procés de contractació i documentació contractual es farà online.

    L'única documentació que hauràs de carregar online és el teu DNI/NIE. Recorda que el format acceptat dels fitxers és pdf, jpg, png, gif o bmp i que el seu pes no pot ser superior a 3 MB.

    En acabar el procés de contractació online podràs descarregar-te una còpia del contracte en PDF.

  • Què he de fer per tramitar la documentació online?

    Molt fàcil! Per tramitar la documentació online, simplement has de seguir els passos que t’anirem indicant durant el procés de contractació, i que et resumim a continuació:

    1. Tingues a mà la teva última factura de llum i/o gas i completa les dades que et sol·licitarem: dades de client, adreça de subministrament o prestació del servei, adreça de correspondència, subministraments i serveis contractats i dades del pagament.
    2. Puja una còpia escanejada del DNI/NIE.
    3. Revisa i accepta les condicions generals i econòmiques del producte i/o servei.

Molt més que energia compromesa amb el planeta!
Descomptes al terme fix de gas, llum i serveis durant el primer any i assistència en menys de 3 hores quan ho necessitis.

Ho vull tot!

rgpdactive desactivado

argssite - GNF