Novas contratacións

L-V de 8:00 a 22:00 h
S de 9:00 a 14:00 h
(horario peninsular)

Consulta nuestro horario de atención a la contratación.

L-S de 8:00 a 22:00 h
(horario peninsular)

Chámanos gratis. Ou déixanos o teu teléfono e chamámosche.

O número introducido é incorrecto. Por favor, inténteo de novo. Grazas. Chámame

Atención ao cliente

L-S de 8:00 a 22:00 h
(horario peninsular)

Ola
Área de clientes

Abre a Listaxe FAQs

Facturas

Contratos

Se marcho a outra comercializadora, como afecta a baixa de enerxía aos servizos de mantemento?

A baixa de enerxía por cambio de comercializadora implicará automaticamente a baixa dos servizos se os contrataches de xeito conxunto. Se non foi así, o servizo de mantemento non se dará de baixa.

Como xa non terás facturas de enerxía connosco, continuaremos cobrándoche os servizos mensualmente cun cargo en conta só con este concepto.

Ao finalizar a vixencia, o teu contrato de servizo renovarase anualmente de xeito automático e seguiremos cobrándocho en 12 cotas.

Porén, queremos que sexas o noso cliente por moito tempo! Lembra que, ademais de todas as nosas funcionalidades, ofrecémosche múltiples canales canales canles de contacto para darche a mellor atención ao cliente cando o necesites.