Contractacions noves

Dl.-Dv., de 8 h a 22 h
Ds. de 9 h a 14 h
(Horari peninsular)

Consulta el nostre horari d'atenció a la contractació.

Dl.-Ds., de 8 h a 22 h
(Horari peninsular)

Truca'ns gratis. O deixa'ns el teu telèfon i et truquem.

El número introduït és incorrecte. Si us plau, torna-ho a intentar. Gràcies. Truca'm

Atenció al Client

Dl.-Ds., de 8 h a 22 h
(Horari peninsular)

Hola
Àrea clients

Obrir listat FAQs

Factures

Contractes

Si me’n vaig a una altra comercialitzadora, com afecta la baixa d’energia els serveis de manteniment?

La baixa d’energia per canvi de comercialitzadora comporta automàticament la baixa dels serveis, si els has contractat de manera conjunta. Si no és el cas, el servei de manteniment no es dona de baixa.

Com que ja no tens factures d’energia amb nosaltres, et continuem cobrant els serveis mensualment amb un càrrec al compte només amb aquest concepte.

En acabar la vigència, el contracte de servei es renova anualment de manera automàtica i te’l continuem cobrant en 12 quotes.

No obstant això, volem que siguis el nostre client per molt temps! Recorda que, a més de totes les nostres funcionalitats, t'oferim múltiples canales canalescanals de contacte per donar-te la millor atenció al client quan ho necessitis.