Dl.-Dv., de 8 h a 22 h
Ds. de 9 h a 14 h
(Horari peninsular)
Consulta el nostre horari d'atenció a la contractació.
Dl.-Ds., de 8 h a 22 h
(Horari peninsular)
Hem rebut el teu formulari.
Dl.-Ds., de 8 h a 22 h
(Horari peninsular)
Àrea clients
Ups, contrasenya caducada!
La teva contrasenya necessita ser renovada per continuar accedint a la teva Àrea Clients
Actualitzar contrasenyaNo tens compte?
Registra'tSi vols accedir a l'aplicació de gestories i administració de finques, accedeix aquí.
Preguntes i gestions freqüents
Preguntes i gestions freqüents
Els dubtes més comuns dels nostres clients
Obrir listat FAQs
Factures
Entenc la meva factura
Accés a les meves factures
Factura Online
Lectures
Consums
Pagaments
Contractes
Contractacions recents
Accés a contractes
Dades del contracte
Canvi de titular
Potència elèctrica
Baixa d’energia o serveis
Productes complementaris
Autoconsum i bateria virtual
Assistència tècnica
Targeta Naturgy
Llars gran consum
Alta nous subministraments
Alta de Llum
Área Clientes para gestorías administradores
Àrea Clients
Informació útil
Consells de seguretat
Fitxes de dades de seguretat
Inspecció periòdica
Mesures d’estalvi
Política de reclamacions
Assistent virtual chatbot pepe
Com funciona la baixa d’un servei de manteniment?
En general, apliquem la baixa del servei en el moment en què ens ho demanis, amb un pagament final que inclou el que tinguis pendent fins a la data de baixa.
Tanmateix, en cas que l’acabis de contractar i no hagis fet servir cap servei, l’anul·lem directament.
Si t’interessa ajustar el teu producte, recorda que tenim diferents modalitats de serveis de manteniment, tant per a la línia de Servigas com de Servielectric.
No obstant això, volem que siguis el nostre client per molt temps! Recorda que, a més de totes les nostres funcionalitats, t'oferim múltiples canales canalescanals de contacte per donar-te la millor atenció al client quan ho necessitis.
T'ha semblat útil aquesta informació?
Gràcies per la teva resposta!