Dl.-Dv., de 8 h a 22 h
Ds. de 9 h a 14 h
(Horari peninsular)
Consulta el nostre horari d'atenció a la contractació.
Dl.-Ds., de 8 h a 22 h
(Horari peninsular)
Hem rebut el teu formulari.
Dl.-Ds., de 8 h a 22 h
(Horari peninsular)
Àrea clients
Ups, contrasenya caducada!
La teva contrasenya necessita ser renovada per continuar accedint a la teva Àrea Clients
Actualitzar contrasenyaNo tens compte?
RegístrateSi quieres acceder a la aplicación de
gestorías y administración de fincas, accede aquí.
Preguntes i gestions freqüents
Preguntes i gestions freqüents
Els dubtes més comuns dels nostres clients
Obrir listat FAQs
Factures
Entenc la meva factura
Accés a les meves factures
Factura Online
Lectures
Consums
Pagaments
Contractes
Contractacions recents
Accés a contractes
Dades del contracte
Canvi de titular
Potència elèctrica
Baixa d’energia o serveis
Productes complementaris
Autoconsum i bateria virtual
Assistència tècnica
Targeta Naturgy
Llars gran consum
Alta nous subministraments
Alta de Llum
Área Clientes para gestorías administradores
Àrea Clients
Informació útil
Consells de seguretat
Fitxes de dades de seguretat
Inspecció periòdica
Mesures d’estalvi
Política de reclamacions
Assistent virtual chatbot pepe
Com puc sol·licitar l’alta de llum, sense tenir la instal·lació?
Si encara no tens la instal·lació elèctrica a punt, t’expliquem els passos que has de seguir des del principi fins a disposar del teu subministrament.
1. Sol·licitud d’alta i construcció de la instal·lació
Si no tens feta la instal·lació de llum al teu habitatge, el promotor o l’instal·lador autoritzat hauran de sol·licitar una alta de llum a la distribuïdora elèctrica per poder dur a terme l’obra de l’edifici, que inclourà la construcció de les instal·lacions elèctriques individuals de cada habitatge i també el comptador telemesurat.
Et facilitem el llistat de distribuïdores per si t’interessa contactar amb la teva. Baixa-te’l aquí.
3. Elecció de tarifa i contractació de subministrament
Tria la tarifa de llum de Naturgy que millor s’ajusti a les teves necessitats i comença la contractació.
Per contractar el subministrament amb Naturgy només necessites:
- NIF/CIF/NIE del nou titular
- Dades bancàries per a la domiciliació dels rebuts
- Adreça de subministrament
- Codi CUPS
- CIE
Durant el procés de contractació podràs escollir un servei de manteniment de llum.
4. Col·locació del comptador
Quan hagis contractat, tornarem a contactar amb la teva distribuïdora per comunicar-li la contractació del subministrament perquè col·loquin el comptador.
5. Inici del subministrament de la llum
La distribuïdora obrirà el subministrament i el contracte quedarà actiu amb Naturgy. El termini estimat per a l’activació del contracte és de 10 dies.
T'ha semblat útil aquesta informació?
Gràcies per la teva resposta!