Novas contratacións

L-V de 8:00 a 22:00 h
S de 9:00 a 14:00 h
(horario peninsular)

Consulta nuestro horario de atención a la contratación.

L-S de 8:00 a 22:00 h
(horario peninsular)

Chámanos gratis. Ou déixanos o teu teléfono e chamámosche.

O número introducido é incorrecto. Por favor, inténteo de novo. Grazas. Chámame

Atención ao cliente

L-S de 8:00 a 22:00 h
(horario peninsular)

Ola
Área de clientes

Abre a Listaxe FAQs

Facturas

Contratos

Podo anular unha nova contratación?

Si. Se es un consumidor particular, unha Comunidade de Propietarios ou unha Organización sen ánimo de lucro, podes anular unha nova contratación, aplicando o dereito de desistencia, durante os seguintes 14 días naturais á contratación, sen ningún custo.

Esperamos que non o teñas que usar!, pero se pertences a un deses 3 colectivos, e é o caso, podes contactar coa nosa unidade de Contratación no 900 100 251 para fogar e no 900 850 880 para negocios e comunidades de propietarios.

Pero non te queremos perder como cliente. Ademais de todas as nosas funcionalidades, lembra que tes enormes vantaxes como cliente negocio